13 Temmuz 2008 Pazar

Rapidshare Premium Kazananlar...

Merhabalar,

Gecen hafta yaptigim aciklamadan sonra, son bir hafta icinde yuzlerce destek mesaji aldim...Destegini esirgemeyip mesaj gonderen herkese ayri ayri tesekkur ediyorum...

Ayrica 10 kisiye rapid uyeligi hediye edecegimi belirtmistim...Yogun talep uzerine bu sayiyi 20'ye cikarttim ve belirledigim kisilere gonderdim...20 rapid uyeliginin karsiligi 200.000 puandir...Bunun ne anlama geldigini premium puan biriktirmeye calisanlar cok iyi anlayacaktir...Bu 20 kisinin 10 kisisine premium uyeligini, gelen e-mailler arasindan secerek kendim hediye ettim...Diger 10 kisiyide kura ile belirledim...Kazananlarin listesi asagidadir...Herkese iyi gunler diliyorum...

Kaliteci


Hediye Ettiklerim

1 - m_eli_h@tnn.net

2 - trabzonspor67@hotmail.com

3 - ibaguner@hotmail.com

4 - olmazkiboyledeyapilmazki@gmail.com

5 - hasanifehmi@googlemail.com

6 - sadiksanli@gmail.com

7 - aysenur0079@gmail.com

8 - xserkanx@gmail.com

9 - leprofbaba@gmail.com

10 - husnununyeri@gmail.com

_______________________________________

Kura Ile Belirlediklerim

11 - gigahertzx@gmail.com

12 - emremagul@gmail.com

13 - ckaratas@cvs.com.tr

14 - erkanbiyik@hotmail.com

15 - harun_91_28@hotmail.com

16 - aydinkesen@hotmail.com

17 - nakilli@gmail.com

18 - m_akbaba@yahoo.com

19 - pusat87_ist@hotmail.com

20 - nurettinokmen@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder