25 Ocak 2009 Pazar

Yeniden Merhaba...

Merhaba Kaliteli Filmciler,

Bildiginiz gibi Kaliteli Film sitesi yilbasindan bu yana kapaliydi...2008 yilinin son gunu maalesef sistemli bir sekilde Kasim/Aralik 2008 aylarina ait 195 filmin tamami sikayet edilerek sildirilmistir...Tek basima olusturdugum, hicbir maddi karsilik beklemeden sadece hobi amacli ugrastigim bu arsivin dusmanca muameleye maruz kalmasi beni gercekten cok uzdu...Bu macerada buraya kadarmis deyip siteyi erisime kapattim...

Sitenin kapali oldugu 25 gun suresince 500'den fazla e-mail aldim...Herkese ayri ayri tesekkur ediyorum...Gercekten uzun uzun yazilmis pekcok mesaj beni hem sevindirdi, hem de cesaretlendirdi...Siteyi yeniden erisime acmis bulunmaktayim...

Aralik/2008 ayinda silinen filmlerin bir kismini yeniledim...Kasim/2008 ayina ait tum filmler silinmis durumdadir...Yavas yavas onlarida yeniden yuklemeye calisacagim...Lutfen kasim ayindaki silinmis filmler icin yorum yazmayiniz...

Umarim yeniden boyle problemlerle karsilasmam...Herkese iyi gunler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder